MA FIMO PAAPAAA DEBIA!

17 aug landade jag i sverige och konstant, KONSTANT är mina tankar i ghana, med barnen, mina vänner, skolan. 

Jag saknar nått fruktansvärt otroligt!

Det känns som jag måste be om ursäkt eller förklara mig, men jag vill bara bara tillbaka. Jag vet ju att jag kommer tillbaka, men det känns så otroligt långt bort.

Det kommer hända mycket roliga, spännande och nya saker här i sverige också, och självklart är det underbart att träffa vänner och familj.
Men...halva mitt hjärta befinner sig i Ghana och jag vill bara tillbaka.
Jag känner mig inte hel.
Jag har hemlängtan. Delux.

 


Fina underbara hongkong. (Kweku)

 


My Boy. Underbara Benjamin.

 

Fantastiska Prince.

 

Trion. Kärleken är oändlig. Mafimo papaa paaa debia!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0