Underbara Hongkong

Denna underbara pojke som har stulit mitt hjärta. 
Egentligen heter han Kweku, men de första dagarna när vi kom till Obuasi gick han omkring i en hongkong tröja och blev därför kallad hongkong av oss, och sen följde det bara med.
Han pratar väldigt lite engelska men övar och blir bättre och bättre för varje dag. Han blir så stolt när han kan säga något nytt eller förstår mer än han gjorde dagen innan. 
Varje kväll vid middagstid kom han smygandes till vårat fönster, knackade på och stod sedan och väntade på oss så att vi tillsammans kunde gå iväg på äventyr. 
Han är så otroligt kärleksfull och hans skratt får det att dansa i ens hjärta.
 
Hongkong är min bror, son och hjärtebarn.
Dagen innan vi skulle flyga hem låg hongkong i mitt knä och grät förtvivlat och ostoppbart i drygt en timme.
Han var så fruktansvärt ledsen för att vi skulle resa och kramade mig så hårt så hårt. 
Det gjorde så otroligt ont att behöva flyga ifrån honom och jag älskar honom något innerligt.
Idag fick jag prata med honom i telefon och det värmer i hjärtat när man hör hans hesa röst skrika
"johannaaaaa...ooo i miss you soooo much!! Oh Johanna I love youuu. Come come come back now!!!"
 
Hongkong sweetheart Me d)wo dodow! Ma fiwo paaa debia! 
 
 
 


Kommentarer
yaayaa

ni två alltså :) bästa!!!

2012-09-24 @ 22:17:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0