ISTABUL

Sämsta uppdateringen sen typ januari, jag ber om ursäkt för det men nu börjar vi på ny kula.

Nytt kapitel i livet, nya dörrar som öppnas, en ny period i GHANA, mitt hem, min kärlek!

Just nu är jag i Istanbul. Efter en skön å go 3 timmars flygresa laddade vi inför att hänga 17 timmar på istabuls flygplats. Men icke. Istället ligger vi här i ett grymt flott rum med feta dubbelsängar, TV, dusch, frukostbuffe imorgonbitti och sedan busstur direkt till flygplatsen. Allt detta helt gratis.
Jag älskar turkish airlines!

Imorgon går vi på planet mot Accra och 22.30 svensk tid går vi på ghanans mark.

Jag är världens lyckligaste tjej!

 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0