Afihya pa, God Jul!

Nu har julen redan kommit och gått. Det är sjukt hur fort tiden går.

Julen har varit mysig, fin och fylld med kärlek. Ätit gott, njutit, pratat och bara varit tillsammans med hela min vackra familj. Kärlek!
Det känns både fint och viktigt att umgås med mina nära och kära, man vet aldrig vad som händer, livet är vackert men också skört. Jag är så otroligt tacksam att jag har alla mina älskade i livet och jag njuter fullt ut varje gång jag får träffa dem alla. Min fina familj!

Julen innebär även att halva tiden har gått...kan man få en bättre julklapp?? GHANA here i come!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0