Glädje!!

Herrejisses...jag är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Det bara bubblar i mig!
Fina fina Richmond, en vän från Ghana, bor nu i norra Ghana där han pluggar men kommer från och har sin familj i Gomoa Obuasi.
Han är nu och hälsar på i Obuasi och har igår gått till både min och emelies skola och tagit bilder på våra skolbarn!! 
Dessa bilder laddar han nu upp på facebook så att vi ska kunna se dom! Det är helt otroligt att få se nya bilder på mina älskade barn! 
Jag vet ju att dom är där och jag har tusentals bilder på alla fina ungar, men att se helt nytagna bilder från igår är helt otroligt. Känslan är enorm!
Jag ser nya frisyrer, skolkläder, det är grönt och ett helt nytt väder sen sist vi var där. Gud vad jag längtar!
Dom är där, dom väntar på att vi ska komma tillbaka. 
Jag sitter helt hysterisk i min soffa å skrattar, gråter och är bara bara glad! 
Snart snart syns vi igen älskade barn!
aaaaah KÄRLEEEEK!!!!
 
 Ett litet smakprov på bilderna som togs IGÅR:

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0