Hej hopp

Dagarna rullar på i rasande fart, det är redan mitten av november. Härlig känsla!
Som ni vet gillar jag just nu att tiden går fort, det blir ju hela tiden närmare ghana :)
 
Skolan rullar på den med, för tillfället sitter jag och kämpar med denna kursens examinationsuppgift. 
Det går sakta men säkert framåt. Känns segt för tillfället men känslan när det väl är klart är fantastisk.
På måndag börjar nästa kurs, som även är den sista kursen på denna terminen. Helt otroligt!
Snart har jag alltså gått en hel termin i skolan. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag fortsatt kämpa.
 
Jobbfronten står still för tillfället, men jag ger inte upp!
Jag söker och söker och snart kommer det där samtalet som jag väntat på,
och pengarna kan börja rulla in! 
 
Flygbiljetter kollar jag lite då och då, jag kan inte hålla mig och det är en härlig (extra) påminelse om vad som komma skall. Ghanaaaa!
 
Får världens finaste samtal från ghana emellanåt, våra vänner ringer för att säga hej, och bara prata en liten stund. Det är den bästa känslan som finns. Under samtalen känner jag riktigt hur jag är där.
Och jag vet att dom längtar efter oss lika mycket som vi längtar efter dom. <3
 
Jag är rätt nöjd med allting för tillfället. Jag längtar så in i bomben till Maj och Ghana och jag tänker på det dygnet runt. Men fram tills att vi åker har jag alla minen, bilder, yaayaa, mina vänner, och inte minst alla fina fina samtal från världens bästa ungar! <3
 
puss på er alla


Kommentarer
yaaaaayaaaaa

meewo, blir ju alldeles fnissig! snart dags att boka biljetter =) PUSS

2012-11-17 @ 00:43:59
URL: http://www.facebook.com/projektcharles


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0