mafimo dodow

Söndag kväll. Imorgon är det redan en ny vecka. Fantastiskt!
 
Helgen har varit fin, frun på besök i staden, födelsedagsfirande och en himla massa trevligheter.
Nu är jag så trött så jag knappt kan tänka. Ögonen faller ihop. Men jag kan inte sova, jag bara tänker och tänker.
Tänker på Ghana och allt därborta. 
 
 
Hongkong finig ringde förut, fick prata några sekunder innan han bad mig ringa upp och vi la på. Men självklart funkade det inte att ringa tillbaka.
Några sekunders prat är dock bättre än ingenting, men herrejisses vad jag saknar. Det är inte klokt. 
Jag hade gjort vad som helst..VAD som helst för att få åka dit nu. Om så bara för en dag. Men en liten dos av Ghana och mina barn. Det hade gjort väntan så mycket lättare. 
 
Det gör ont i min kropp för att jag saknar så mycket. Det svider i mitt hjärta. Jag är inte hel. 
 
Jag. Saknar. Ghana.
 


Kommentarer
Emelie

Gör om, gör rätt = beställ enkelbiljett nästa gång!

2012-10-29 @ 07:15:57
URL: http://www.facebook.com/projektcharles


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0