Galaxy

Våran fina vän samuel har köpt sig en ny telefon. En telefon med kamera, internet och en oändligt massa möjligheter! Vi kan nu prata gratis med varandra genom WhatsApp vilket är fantastiskt men det absolut bästa är att man emellanåt får en bild skickad till sig..en bild på våra fina barn!
När samuel möter någon av våra pojkar så tar han ett kort och skickar till mig.
Vilket leder till att jag blir världens lyckligaste tjej!

Det låter kanske inte så märkvärdigt för er, men att få en bild som är tagen samma dag är så fantastiskt! I byn har långt ifrån alla mobiler med internet eller kameror, ska du använda internet får du åka in till ett internet cafe.
Jag har mängder av bilder på alla barn och vänner på min dator men att få en ny bild..det är ett bevis på att dom mår bra, är glada och det är fyllt med så mycket kärlek! Känslan och glädjen är otrolig!! <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0