Puss

Myspys samtal imorse.
Isaac Mensah ringde för att säga...godmorgon tror jag.
Han är nog inte riktigt säker på om det är mig eller emelie han ringer. "johanna...emelie..johanna..?"
Fining. 
Fick även prata en snabbis med Prince, Mensah och en annan Isaac. Gullungar!
Bästa sättet att vakna på en tråkig söndag.
Killarna var i tv-huset och för en liten stund kände jag att jag också var där.
Jag kände värmen, lukterna, såg allting framför mig..gud vad jag längtar!
Tacka gudarna för telefoner. Vad hade jag gjort annars?
Det hade varit tusen gånger svårare om jag inte ens fått höra deras röster emellanåt.
Ghana, mina barn och mina vänner fattas mig. <3
 
 
                                                    Stiliga Isaac Mensah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0