Me d)mo Dodow!

Jag är så jädra lycklig. Jag är så otroligt stolt över alla mina vänner och bekanta. Den enda känslan jag känner just nu är kärlek!
192 personer har hittills gillat Charles Vänner på facebook, folk delar och ger oss beröm som gör oss tårögda.
Vi har nu fått in bidrag som gör att vi kan sjukförsäkra 80 skolbarn! Känslan är magisk. MAGISKT!
Jag tror stenhårt på att vi kan nå vårat mål och sjukförsäkra alla 566 elever nästa sommar. Tack vara er! Ni är underbar! TACK!
 
Min kärlek till barnen i Ghana är oändlig. Jag tänker på dom dagligen och räknar dagarna tills jag får träffa dom igen. Och tänk, bara tänk så glada dom kommer bli när vi berättar för dom vad våra vänner i Svrige har gjort för dom!
 
Kärlek till er! <3 
Me D)mo Dodow! ( jag älskar er på fante)
 
CHARLES VÄNNER <-- här är länken igen :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0