How old are u now?

Hipphipp hurra!

Igår fyllde jag halvvägs till 50 och känner mig verkligen som i mittemellan åldern.                                               Jag har lika gärna kunnat fylla 26 eller 23..att det just är 25 känns verkligen inte sådär speciellt som alla pratar om. Iof har jag väl redan tänkt mig själv som 25 i några månader så det är ju inte riktigt samma känsla som när man vart liten och vaknar på morgonen och skriker ut hur gammal man är, ett helt åår äldre än igår!!

Jag hade en mycket trevlig dag iaf, började med att jag fick en trisslott i present av en kille i klassen, otroligt gulligt och roligt! :)
Skola hela dagen som var både spännande och intressant och på kvällen blev det restaurang med fina familjen.


Och sen, när jag kom hem, då kom den bästa presenten av alla.                                                                     Alla pojkar från hongkong huset ringde och sjöng happy birthday för mig.                                                          Jag grät, skrattade och skrek på samma gång. Herregud vad fina dom är!                                                             Sen fick jag prata med älskade HongKong och förklara hur mycket jag saknar honom, älskar honom.                Och sen självklart prat med alla pojkar, messi, hongkong brother, richmond, edward.                                             Och helt plötsligt säger Messi "madame, benjamin is here, and prince is here!" Och jag får prata med även dom. Älskade älskade barn!

Pratade i 20 minuter och bara skrattade hela tiden. Det går inte att förklara med ord känslorna som åker genom kroppen när man får höra deras röster, deras skratt eller när dom säger "madame, we miss you soooo much! try come soon!"                                                                                                                                                                                                                                                     Det kändes verkligen som jag satt där på skumgummi madrasserna och alla pratade runt omkring mig.               BÄSTA presenten någonsin!!


Världens bästa familj men världens bästa människor har jag i Ghana. Lyckliga lyckliga jag som har dessa fantastiska människor i mitt liv!

 






 

 

  

 



Kommentarer
yaayaa (hejhej)

asså... palla sverige.

HONG KONG HOUSE BOYS<3<3<3<3

2012-09-16 @ 11:52:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det längsta avståndet mellan två människor är ett leende

RSS 2.0